Defender 110 gegalvaniseerd chassis
Gegalvaniseerd heavy duty MAER chassis voor Land Rover Defender 110.
3mm staal ipv 2.5mm
Als importeur hebben we de chassis vaak op voorraad of kunnen snel leveren
We kunnen het chassis met onze eigen bezorgdienst door de Benelux bezorgen, u kunt de bezorgprijs meteen zien als u uw adres in het winkelmandje invoert.
We kunnen uiteraard ook de complete wissel verzorgen. Doordat wij dit fulltime doen kunnen wij dit zeer efficient uitvoeren en voor de laagste prijs van NL verzorgen.
Basic chassis is exclusief steuntjes en aanbouwdelen.
Classic chassis is als basic maar dan inclusief de volgende gegalvaniseerde onderdelen:
Bij hardtop:
2x HT HCPU body support
2x HT HCPU chassis bracket
4x body outrigger bracket
2x body bracket support
Bij Stationwagon:
1 x Body crossmember
4x body crossmember bracket
4x body outrigger bracket
1x sill to crossmember bracket L
1x sill to crossmember bracket R
Bij HCPU (High Capacity Pickup)
2x HT HCPU body support
2x HT HCPU chassis bracket
4x body outrigger bracket
2x HT body bracket support
2x support brackets
1x body bracket to base L
1x body bracket to base R
2x HCPU cab to chassis stay
1x HCPU tub bracket L
1x HCPU tub bracket R
4x reinforcing bracket truck cab base
1x reinforcing bracket truck cab base L
1x reinforcing bracket truck cab base R
Bij een PREMIUM uitvoering krijgt u alles van de CLASSIC aangevuld met de volgende onderdelen:
Boutenset
2x schutbord naar chassis steun
2x HD veertoren
We kunnen het chassis desgewenst ook voor u poedercoaten
Het chassis wordt geleverd met de juiste dwarsbalk van de versnellingsbak
Materiaal
Poten gemaakt van 3 mm dik staal. Stempels en dwarsbalken geproduceerd met 3 mm
of 8 mm dik materiaal.
Gebruikt hoogwaardig gelegeerd staal van S355-kwaliteit.
Bouw
Alle frame-elementen zijn laser gesneden en gevormd met digitale persen. Poten zijn uit vier delen gelast. Items die extra sterkte vereisen, gebruiken dikker staal, geen laminering!
Anti-corrosie bescherming
Thermisch verzinken – hoogwaardige coating die zorgt voor een duurzame afwerking van hoge kwaliteit. Constructie vanaf het begin ontworpen voor galvanisatie met gaten en stroomwegen van de juiste maat. Extra inspectiegaten in de poten en andere gesloten profielen zodat het chassis inwendig kan worden uitgewassen of ideaal voor waxbescherming. Modderophopende punten tot een minimum beperkt.
Alle wielbases en motorversies beschikbaar.
Aanpassing aan individuele eisen
Geen beperkingen. Het is mogelijk om een chassis te maken voor een specifieke toepassing – sport, expedities enz. Uitgerust met extra brandstof- en watertanks, andere wielbasis, niet-Land Rover-motor en versnellingsbak.
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.